Спечелете почивка в Гърция, почивка в Банско, козметика, вина и още награди


Краен срок - 24 юни 2019

Mi Amante Professional става на 2 години 🎂🥳🎁

От днес стартира нашата #Giveaway игра, в която може да спечелиш уникални награди! 🎁

Как? Последвай профила на Mi Amante Professional в Instagram и Facebook, сподели любим пост, или снимка на Mi Amante Professional и може да спечелиш:
Почивка в Гърция с Pinktours Pink-Tours 🏖
Почивка в Банско в Grand Royale Apartment Complex & Spa 🏔
Лазерна епилация от @PureLase Bulgaria ⚡️
Luxury Box със селектирани вина от KATARZYNA ESTATE 🥂
Пълен комплект на продуктите ella на Mi Amante Professional + новата ни терапия Emergency Room 🎁
Комплект шампоан и маска за коса на Hair Master @Ivailo Kolev ✂️
Рекламен комплект Mi Amante PRofessional 🛍
2 броя мигли Dollish Lashes на Velislava Ivanova 😻
Блясък и емулсия за тяло от sugabuba.com 🎁
2 стека бира от Britos 🍺

Печелившите ще бъдат изтеглени на случаен принцип и ще бъдат обявени на 24 юни, по време на партито по случай 2 години Mi Amante Professional ❤️🛍😘

ЛИНК за участие


Post a Comment

По-нова По-стара