Спечелете 50 книги за бизнес и психология


Играта е приключила!

Печеливши:
>>Снежана Банева
>>Ралица Невенова
>>Петина Атанасова
>>Наташа Петрова
>>Вероника Пойрязова
>>Мария Петрова
>>Надежда Михайлова
>>Таня Георгиева
>>Милена Царева
>>Кристияна Атанасова



⁉️ Здравей, аз съм Вергиния Накова и имам едновременно въпрос и предизвикателство към теб! Има ли в България 10 000 души 🇧🇬, които да обичат да четат, да учат и да се развиват? Ако ти си един от тях, те каня да се включиш в най-голямото търсене на мотивирани хора.

➡️Харесай поста, ➡️ коментирай "Аз чета", ➡️ сподели го с приятелите си и 📣📣📣 ако на ТРЕТИ МАРТ имаме поне 10 000 коментара "Аз чета", ние от Training Academy ще подарим тези 📖 50 КНИГИ📖 ЗА БИЗНЕС И ПСИХОЛОГИЯ (на стойност над 1000 лева) на един от участвалите в играта. 📣📣📣

А на всички, които участват, в края на играта ще споделя безплатно избрани ТОП наръчници и обучения от #MyAcademy https://trainingacademy.bg/club-training-academy/ (над 200 са).

🔰Как се роди идеята за това предизвикателство? Наскоро получих коментар от наш клиент, собственик на доста голям бизнес, че в България нищо не става, че нямало кадри, нямало хора, които да искат да се развиват, всички затъпявали масово. Населението се вълнувало само от "целулита на за....ка", "нови накладки за аудито" и какво продават на промоция в супермаркета. Аз не вярвам в това. Всеки ден срещаме уникални хора - вдъхновени, мислещи, идейни, енергични...

Мога да продължа да изброявам суперлативи за нашите студенти, които учат бизнес, маркетинг и дизайн в Training Academy (https://trainingacademy.bg) , но съм убедена, че такива хора има не само при нас. Те са навсякъде. Това може да е колегата ти, най-добрият ти приятел, дори най-близкият ти роднина. Как до познеш? Тези хора, вдъхновените, разумните, мотивираните, имат една обща черта - четат книги. Това е най-лесният начин да ги познаеш. И аз вярвам, че те са повече от 10 000 души. Същият този клиент ми каза, че ще достигна повече хора, ако дам за награда айфон, а не книги (все пак стрували еднакво един айфон и 50 книги) и че този експеримент е пълна загуба на време.

Аз отказвам да го приема. Така че, един месец ще бъдем в издирване на тези, които четат. Ако обичаш да четеш, и искаш тези книги да пристигнат при теб, всключи се!


Краен срок - 3 март 2019

ЛИНК за участие

Post a Comment

По-нова По-стара