Конкурс "Аз и Dayream"


Краен срок - 31 юли 2018

Taзи година, страничката ми става на цели 5 годинки ❤ И за разлика от другите ни рождени дни, на този, реших да направя нещо доста по-различно 😊

За 5 години, много от вас се сдобиха с бижута и други аксесоари и неща, изработени от мен. За 5 години се докоснах до вашите желания и мечти. Станах част от много скъпи моменти и това е моят начин да благодаря на всеки, който ми се е доверил ❤

За това, с най-голямо удоволствие обявявам първия конкурс на Daydream. 🎉🎉🎉

Идеята на конкурса е да покажете себе си и любимото си бижу, разделител или онова, което притежавате от Daydream. Изпращайте вашите снимки на лично съобщение към страницата. Аз ще ги публикувам в отделен албум, а вие можете да каните приятели да гласуват за вас и да споделят снимката. Тази, която събере най-много харесвания, ще получи награда. И за да бъде още по-вълнуващо, тагнете своя приятелка 😊 Така и двете ще получите подаръци.

Aко пък нямате мое творение, то винаги можете да си поръчате и да се включите в конкурса 😊

❗❗❗Крайния срок за участие е 31 юли. Печелившата двойка, ще бъде изтеглена на 1 август.

Развихрете въображението си, а аз с нетърпение очаквам вашите прекрасни снимки ❤


Спечелете СЕГА

Post a Comment

По-нова По-стара