Спечелете парфюм Little Sequin Dress от Avon


Краен срок - 7 април 2017

Пролетно ми е, цветно ми е, различно ми е и е време за нов парфюм. И тук идва мястото на най-новото попълнение в серията на Avon, a именно Little Sequin Dress.

Обожавам парфюмите, мога дори да кажа, че съм манияк по темата. И тъй като са доста винаги им избирам подходящо предназначение: според сезона, според събитието, според настроението ми. Винаги имам парфюм за всичко и никога не забравям да изляза, без да съм “добавила” аромат към визията си. Харесвам тежките, чувствени аромати и знам, че ми отиват, но в по-топлите пролетни дни залагам на леки и флорални миризми за през деня.

И..от една седмица, аз вече не мога да се отделя от малкото бижу на Avon – Little Sequin Dress. Той ми напомня на друг мой любим парфюм, но по-лека негова версия, което го прави идеален за ежедневието ми. Определено е от парфюмите, които се запазват дълготрайно върху кожата, а малката му опаковка е толкова нежна и идеална за чантата ми. Ароматът комбинира в себе си ориенталско-флорална композиция, която е вдъхновена от пайетния шик. Блести с искрящи нотки мандарина и манго, за да възпламени сетивата ни с вълнуваща смесица от гардения и горещи тропически цветя, базирани на чувствен мускус и есенция златист кехлибар. Той е от “онези” аромати, след които хората се обръщат и винаги, когато ги усетят, се сещат за вас. Точно това е любимата ми функция на парфюма, оставя приятен спомен в съзнанието на околните.

А ако вие искате да оставите такъв в хората, с които ще се срещнете, то имате възможността да спечелите този парфюм, Little Sequin Dress. Условията на играта са следните:

    Харесайте страницата на блога и на Avon Bulgaria във Facebook.
    Последвайте мен и Avon Bulgaria във Instagram.
    Коментирайте под тази снимка в Instagram: Кой е вашият любим пролетен аромат?
    Споделете тази публикация в профила си 🙂

Играта ще се проведе от 01.04-07.04, а победителят ще бъде изтеглен на случаен принцип. Успех!


Спечелете СЕГА

Post a Comment

По-нова По-стара