Спечелете дигитален фотоапарат Sony Cyber-shot


Краен срок - 8 март 2017

СПЕЧЕЛЕТЕ дигитален фотоапарат Sony Cyber-shot

Ето как да участвате:
Напишете в коментар тук под поста кой е любимият ви цвят и напишете рима с него. Можете да използвате думи като цвят, боя, КЛАРА, дом

Например: синьото е моя цвят, на спомени за мен е той богат (ние не сме много добри в римите, но ще очакваме повече от вашите коментари :) )

На 08.03.2017 г. ще изтеглим един от вас на лотариен принцип, който ще спечели наградата и ще го обявим тук на нашата страница.

Успех на всички!

Спечелете СЕГА

8 Коментари

  1. В цвят бял,бял,бял-някой в света изяществото е излял!

    ОтговорИзтриване
  2. Цветът черен е много верен

    ОтговорИзтриване
  3. Цветът червен е ярък и огнен

    ОтговорИзтриване
  4. Челното е винаги модерно!

    ОтговорИзтриване
  5. Жълтият цвят ми е любим и във ежедневието незаменим.

    ОтговорИзтриване
  6. Жълтият цвят ми е любим и във ежедневието незаменим.

    ОтговорИзтриване
  7. Аз харесвам цвят тюркоаз -
    цветът на водите, дето плува водолаз :)

    ОтговорИзтриване
  8. аз бях малко бабаит ,за това харесвам цвят пепит...ха ха ха...

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

По-нова По-стара