Сподели рецепта, спечели буркан пчелен мед

Краен срок - 30 октомври 2014

Сгответе нещо вкусно, като в рецептата използвате мед.

Снимайте и ми изпратете снимка на ястието, заедно с рецептата на e-mail:elti-kitchen@mail.bg или използвайте формата по-долу (тя е от free софтуера и има лимит за качване на снимки, така, че по средата на играта може да откаже. За това ви съветвам да използвате посочената електронна поща. А формата направих с желание да ви улесня, но само първите ще могат да се възползват. Съжалявам, за което),

    или ми я пуснете като съобщение на фейсбук страницата на Elti https://www.facebook.com/FromElti
 

Всички снимки и рецепти ще публикувам на фейсбук страницата на блога.
 

След това от всички изпратени рецепти ще изтегля една, на случаен принцип.
 

Избраната рецепта ще споделя в блога, (което означава, че и аз ще я сготвя), а нейният автор ще получи за подарък декориран буркан, пълен с мед.
  

Играта е само за участници, които могат да посочат адрес в България (съжалявам, че трябва да го упомена, като условие, но не е трудно да се досетите защо).
  

Напишете ми и от кой сте научили рецептата; посочете линк, ако сте я взели от интернет.
 

Ще се радвам да се включите :) и заедно да обогатим медената тема. Играта ще приключи на 30 октомври. Ноември (живот и здраве) ще изтегля късметлията.

Ако използвате формата за директно изпращане и до два дни не ви потвърдя, че съм получила рецептата, ще ви помоля да я изпратите повторно на електронната поща
elti-kitchen@mail.bg


Участвай в КОНКУРСА

Post a Comment

По-нова По-стара