Стани посланик на "Аз обичам" и спечели награда!

Как да станеш посланик на "Аз обичам ..."?

За да бъдеш посланик на "Аз обичам ...", трябва да бъдеш активен във приложението. Всяко твое действие има точкова равностойност. Колкото повече послания изпращаш, обновяваш статуса си, споделяш на стената си, каниш приятели, толкова повече точки получаваш. В края на всеки месец, класацията се занулява и се раздават посланически медали на първите трима. Също така, ако за месеца има предвидени награди първите трима ще ги получат.

Следи своята активност

За да следиш собственото си посланическо развитие, сме направили едно удобно местенце в дясно на страницата с класацията. То ще ти помага да виждаш какви действия си извършил през месеца, кое най-много те е приближило към въхра на класацията.

Следи класацията

Освен собствената си активност е важно да виждаш и другите претенденти за посланически медал как се справят. Ако те няма във ТОП 10 значи любовта, емоциите, чувствата си ги пазиш за себе си и не даваш от тях на приятели.

Не забравяй, само първите трима всеки месец получават медал и награди.

Остани в историята

Всеки твой медал ти дава правото да си част от посланиците на всички времена. Твоето желание да споделяш любовта и емцоиите си с приятели ще те направи човек с призвание.

Наградите за месец Август

Този месец първите трима в класацията ще спечелят по една тениска "Аз обичам..." с тяхно послание.

Също така всеки от тях ще получи почетна грамота, медал в приложението и участие в бюлетина "Аз обичам... новини" с кратко интервю.

Тениската е българска, памучна, лека. Всеки, който я носи, вибрира по по-различен начин и останалите около него се усмихват повече. Дори да забравиш, че си с тениска "Аз обичам...", някой ще ти се усмихне и ще те подсети. Има някаква магия в сърцето. Довери ни се, изпитано е. Тениската "Аз обичам..." дава възможности и за запознанства с хора подобни на теб! Доказано е, че подобното привлича подобно!

Участвайте

Краен срок - 31 август

Post a Comment

По-нова По-стара