Конкурс "Моето дете и аз откриваме света"

Във Facebook стартира интересен конкурс прод надслов Моето дете и аз откриваме света. Всеки може да участва напълно безплатно като трябва да постне снимка на своето бебе, което прави нещо за първи път, забавлява се или открива нещо ново – незабравими моменти когато бебчо прави първи стъпки или пипа сняг например.

Необходимо е да озаглавите снимката „Моето дете и аз откриваме света“ за да може тя да се класира за конкурса и да я споделите с приятели. Това става като натиснете бутона „Сподели“ или „Share“, а трябва да го направите за да може възможно най-много хора да гласуват за вашата снимка като натиснат „Харесва ми“.

Наградата е чисто нов мобилен телефон Samsung Star S5230 в красив и модерен бял цвят със сензорен екран и 3.2 мегапикселова камера. Дизайнът на телефона е много стилен, а навигацията лесна и удобна.

Краен срок - 15 ноември

Линк към конкурса

2 Коментари

  1. само не ми стана ясно на стената на моя профил ли трябва да постна снимката или на някоя страница във Facebook???

    ОтговорИзтриване
  2. Последвайте линка, той води към страница във фейсбук, където трябва да сложите снимката. ТЯ ще се появи и във вашия профил, но е важно да е на страницата на организатора на конкурса.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

По-нова По-стара