Кампания "Мис Свежест"

От 1 октомври започна кампанията "Мис свежест". В нея можете да спечелите 121 награди. За участие трябва да сте от един от изброените градове - София, Пловдив, Варна, Бургас, Добрич, Стара Загора, Велико Търново, Плевен, Сливен и Русе. Стикерът “Мис Свежест” ще бъде безплатен и ще се разпространява чрез пощенските кутии на случаен принцип. Ако някой не получи стикера, може да поиска такъв като позвъни на телефонен номер 0800 12 699 – безплатно за потребителите, но при изричното условие, че притежава адрес намиращ се в градовете участващи в кампанията! Голямата награда - ваучер за 19 558 лева, а малките награди са продукти за една година на стойност 127 лева. (Bonux, Blend a med, Naturella, Wash & Go).

Участниците в кампанията трябва:

* Да залепят на видимо място на прозореца на своя дом стикера “Мис Лайка”. Караваната ще направи посещение, на базата на механизъм, само на някои от домовете, които имат стикер на прозорците „Мис Лайка”.
* Ако караваната „Мис Лайка” посети даден дом, всичко, което трябва да се направите, е да се изберете една скреч карта. Ако имате късмет, (вие) можете да спечелите голямата награда. Скреч Картите са както печеливши, така и непечеливши. Голямата награда не е обвързана с закупуването на продукт от промоцията! Ако участникът изтегли картата, която носи голямата награда, той ще получи тази награда. Ако изтегли непечеливша карта, тогава ще бъде помолен да докаже дали е закупил един от продуктите на участниците и ще получи малка награда.

Ако потребителят иска са спечели една от малките награди, той трябва да Закупи поне един промоционален продукт, да пази първоначалната опаковка за удостоверяване и може да спечели промоционалните продукти за една година, според количествата, посочени в член 7 по-горе. Количествата са определени на базата на проучване на данни за домакинствата на GFK. Не е възможно заплащане в брой на еквивалента на продуктите на „Procter & Gamble”, спечелени по време на тази Кампания, респективно наградите, предложени в тази Кампания не могат да се променят.

Краен срок - 15 декември

Линк към кампанията

Post a Comment

По-нова По-стара