Бебешки награди всеки ден

Всеки ден се раздават награди от рекламодатели на сайта, спонсори и други.

Принципът за участие е следния:
Всеки потребител има право да участва посредством регистрация на електронна поща и псевдоним. Регистрацията важи за цяла седмица (7 дни). След което трябва да следи обявяването на печелившия, което се случва в часови интервал между 13:00 и 18:30 часа ВСЕКИ ДЕН! Ако сте печелившият за деня трябва да потвърдите желанието си да вземете наградата в рамките на един час от публикуването на печелившия в страницата.
Пример: Награденият се обявява в 15:45 часа и може да се потвърди до 16:45 часа.

Печелившият се обявява в горния десен ъгъл на страницата "Днес печели: Псевдоним • електронна поща". Под което има линк за потвърждаване "Това съм аз! Искам наградата!" от спечелилия, който той трябва да последва, за да заяви наградата си. Следва удостоверяване посредством електронната си поща, спечелилият посочва адрес за дoставка.

Напълно безплатно за потребителите, които са се регистрирали имат реална възможност всеки ден да спечелят награда. Непотвърдена - наградата остава за следващо теглене и т.н. Системата отчита автоматично потвърдените и непотвърдените награди. Един път всеки месец се дава по-голяма награда.

Краен срок - ежедневно

Линк към играта

7 Коментари

  1. Това е прекрасно аз вече съм в играта:)

    ОтговорИзтриване
  2. Препоръчвам на всички майки!!!
    Ние се регистрирахме и сега сме в очакване.
    Успех на всички ни :)

    ОтговорИзтриване
  3. www.bebedar.com раздава награди ВСЕКИ ДЕН!
    Регистрирай се безплатно! Спечели и ти!
    Без да се налага да гласуваш, да харесваш страници, без смс-и или такси.
    Лесно е да спечелиш.
    Това ме грабна мен и за това играем с цялото семейство !!!

    ОтговорИзтриване
  4. Да и аз препоръчвам BebeDar.com на всички с деца :) Наградите са страхотни, а и както са казали преди мен - не е необходимо да показваш колко приятела имащ във Facebook и на това основание да печелиш награда

    ОтговорИзтриване
  5. Здравейте.И ние сме регистрирани от 3седмици и нямаме късмет........

    ОтговорИзтриване
  6. НЕ Е ВАЖНО ДАЛИ СИ МАЙКА,ТАТКО,ЛЕЛЯ,ЧИЧО,БАБА,ДЯДО!ВСЕКИ ТРЯБВА ДА ИГРАЕ!ПОДАРЪЦИТЕ СА СУПЕР!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

По-нова По-стара