Подаряваме Шапки!

Между 1-ви и 10-ти ноември започва акция "Шапкарите" на Шапки.БГ. Кликни бутона "Харесва ми" на страницата им във фейсбук и ще си гарантираш, че няма да пропуснеш началото на акцията. С откриването на сайта ще подарят 30 шапки по избор на първите 30 наши приятели, които когато сайта стартира между 1-ви и 10-ти ноември заявят на фейсбук страницата ни: "Искам тази шапка" и добавят линк към шапката от Shapki.BG, която искат да им изпратят като Подарък.

Заповядайте в царството на шапките, което Shapki.BG създадоха за вас. С усета си за красиво и практично, те предлагат на всекиго по нещо.

Краен срок - 10 ноември

Линк към играта

6 Коментари

  1. Това не е ли от 1-ви ноември

    ОтговорИзтриване
  2. Да, но нищо не пречи сега да станете фен на групата и на 1-ви ноември да сте сред първите записали се. Ако го пуснем тогава, вече ще е късно, защото другите не спят :)

    ОтговорИзтриване
  3. Очаква се сайтът да стартира тази вечер, засега към 20 часа, но пак може да има промяна.

    ОтговорИзтриване
  4. Аз се класирах :-) Избрах си страшна шапка и като гледам съм в списъка на първите 30. Една приятелка обаче беше много бавна. Адски бързо постваха феновете

    ОтговорИзтриване
  5. Това, около шапките беше абсолютен фарс. Не се съобразиха с поредността на избора, а избраха хората по свое усмотрение, ако не и по симпатии. Нямаше никаква организираност от тяхна страна. Мислех, че поне ще си свършат работата така, както са я обещали, но май е било на техен лотариен принцип. Знам ли ...Те си знаят. Но от тях аз лично не бих купила и един парцал. Много съм им обидена за тяхната некоректност и това, че се подиграха с маса народ. Да са живи и здрави, да си поставят шапките на главите, та да не измръзват и да не ти напече слънцето, че ще слънчасат .... Спирам.

    ОтговорИзтриване
  6. А защо се криеш? Значи сте избран нечестно. Ако сте избран честно, значи нямате основание да се криете. Аз се скрих, защото ми махнаха всичките писаници в техния сайт. Беше нечестно.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

По-нова По-стара